En dag på stan

Denna skylten gör folk som galna. Vi trottsade detta och begav oss först till tornby för att byta några klappar och leta efter lite annat smått och gott.




Jag hade följande lista:
1) hårvax (d:fi grön - min burk är ju kvar i kansjö)
2) deo - min deo är ju kvar i kansjö
3) Monteringsbygel till mobiltelefonshållaren jag fick av mia (hade tittat ute en bilspecifik för RS:en)
4) Kanske en LCD-tv?

Mia hittade denna jättesexiga blusbodyn (?). Jag tyckte den var grymt sexig (var inte bodies:ar poppis på 80-talet?)



Tyvärr köpte hon den inte...eller det var kanske bra!
När klappar var bytta och vax var inhandlat åkte vi ner på stan.
På Claes Ohlson fick jag veta att företaget som tillverkar de bilspecifika hållarna hade gått i konkurs! jippie :(. Blev en universalmonteringsbygel som man sätter runt bilstereon. inhandlade även en laddsladd och lite skruv.

Vi sprang in på lindex och mia skulle prova. Jippie nu får vi stå i värsta kön till ett provrum tänkte jag. Ack så fel jag hade. det var helt öde!



Skumt värre.

På hemvägen åkte vi förbi ett vackert resecentrum.



Kommentarer
Postat av: Mattias

Bidde de någon lcd tv? vilken size är du ute efter?
Du skulle ju ha köpt en datakabel till telefonen som du kunde ha på kneget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback