ingen kamera än

Ångest i kubik!
trodde jag bestämt mig för en pentax k100d. visade sig att den finns bara på elgigantens netshop. (finns på pc-city för 800:- iofs).

Samsung GX-1L och Pentax k100d är nästan identiska. det som skiljer dem åt är att pentaxen har bildstabilistator samt 11 fokuseringspunkter mot samsungens 5. annars är det i stort sett samma kamera.

Samsungen kostar 4688:- på expert och pentaxen 5990:- på elgigantens webbshop (6799:- på pc-city).

Kollade lite på canon 350d, men den var ju en plastig sak och inte alls skön att hålla i. dryga 6600:- gick den på med.

lutar nog åt samsungen trots allt nu. frågan är om jag kommer klara mig utan bildstabilisator?


åååååhh vilken jättemassiv ångest jag har då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback