Julafton



I vår familj har vi ett bord fyllt med små rätter som man äter ifrån. det kan vara så att det var vår familj som kom på det.



Sen var det dags att se på kalle anka. Mitt kusinbarn Millie hade byggt upp stora förväntningar på att se kalle för första gången.



Efter kalle fick jag den stora äran att hålla henne. Första 15 sekunderna var jag rätt rädd, med tanke på hur hon reagerat när hon sett mig tidigare (dvs fyllt blöjan på 2 sekunder).
Denna reaktion uteblev och jag var snabbt helcharmad av det lilla charmtrollet. Om jag får tag i henne en annan gång kiddnappar jag nog henne ett bra tag (tills det är dags att byta blöja iaf ;) ).



Mille fick även träffa turbo. Spännande!



Titta nu kom ju tomten! hoppas jag får många hårda paket i år!



Mia och jag gav bort ett mjukt paket till millie, fast att hennes pappa bara vill att hon ska få hårda prylpaket.



Turbo försöker öppna sitt lilla paket.



Mia och morfar hade oxå varit snälla  och ätit sin spenat var dag. De belönades med paket de med.



Jag fick ett par jag med :). tack tomten!



En jättenalle var det i det mjuka paketet från oss. Min syster yster tyckte att den var jättefin..eller vad var det hon sa??



Här sitter syster yster och pustar ut efter all paketöppning.

När alla gäster åkt hem avslutade jag julaftonen med en god whiskey!

Hoppas alla har haft en trevlig jul. jag hade det iaf. och idag ska jag leka med alla mina julklappar!




Kommentarer
Postat av: Mattias

Får börja med att passa på att tacka för en mkt trevlig julafton, den stunden vi va där!

Millie blev jätte glad för den "Fula" björnen (som Mailin så snällt uttryckte sig ;).

Du får kiddnappa Millie mer nästa gång vi träffas.. När vi ska lira Guitarr Hero på Svarvaregatan.. om vi inte cs tidigare dvs!

2006-12-25 @ 21:16:27
Postat av: Mattias

Just de, hoppas ni inte får men av den hemma gjorda tomten :P

2006-12-25 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback