Skoda Octavia RS säljes....

Igår sänkte jag priset 5 papp på min RS-annons.
Tog 20 min sen ringde en glad invandrare och frågade om jag var intresserad av en Renault Megané kombi.

När man skriver:
"Bytes gärna mot kombivarianter av Octavia RS, Ford Mondeo ST220, Mazda 6 2,3 Sport eller Subaru Impreza WRX. Miltal får ej ha överstigit 10 000 mil."
fattar inte folk att man är ute efter nått i stil med dessa då och inte nån sur megane eller primera kombi?

Förklarde snällt att nej jag är endast intresserad av bilarna listade i annonsen.

- Det är en fin bil va?
-Ja den är fin och går bra.
-Vad är det för motor i den?
- Det är en 1,8T på 180 hk.
- Då går det bra va?
-Ja  det tycker jag.
-Vad är ditt sista pris?

Men för f-n lägg ner.
"Testpiloter, storprutar, ”sista–priset-kompisar” och tv4 svarar på någon annan annons än denna!"
Detta betyder att det är priset i annonsen som gäller. vill du pruta...visst men gör det på plats då!

-Priset i annonsen är det som gäller.
-Du vill ha allt kontant va?
-Ja eller postväxel. Ingen uppdelning av betalningen.
-Ok, då får jag nog tänka på det.
-Gör det du. (tänkte...snälla ringe inte mig igen)

Ska låta annonsen ligga ute i en period till. om ingen är intresserad så behåller jag den i 3 år till!

Kommentarer
Postat av: Rutger Jönåker

Du jag har en Skoda Felicia Combi 1,6i, 13 vt 3 dubbade Champiro däck och 1 bättre sommardäck. Intresserad av ett byte? De räcker om du ger 1 VHS spelare och en bond film i mellan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback