Torsdag morgon

Uj uj vad trätt jag är. låg och kände efter omjag trots allt inte var sjuk nånstans så jag kude får vara hemma...men nä då...jag var helt frisk. Var bara att snubbla in i duschen och försöka vakna till liv.

På Juldagen var min syster yster med på tv. både på aktuellt kl 18.00 samt rapport kl 19.30. Jag såg det inte själv....men de hade visst filmat henne på mellandagsrea i sthlm. Så nu är jag storebror till en tv-kändis. Bara hon inte börjar med knark som alla tv-kändisar gör! Jo så är det det har jag allt hört i nån skvallertidning!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Va är jag kusin till en kändis? kan hon få in oss på spybar?

Postat av: ida

OJ ! vad blir jag då !? sambo med kusinen till en kändis .. Men stockholm ? skulle hon inte till fjällen

2006-12-28 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback