Bankbesök

På väg till banken i Ljungsbro:
image550

Ska till banken och omvandla postväxeln till pengar på mitt konto. Swedbank i Linköping (huvudkontoret) vägrade ta emot den igår. Tjaffsade om att det skulle stå att postväxeln överlåtes till mig och nu var de tvungna att ringa Valdermasviks sparbank och skydda den bla bla!

Väl inne på Swedbank i Ljungsbro lämnade jag in postväxeln. Var beredd på strul men det var inga problem alls. Behövde bara skriva under påostväxeln jag med och sen var det klart!

Så ska det gå till!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Skönt att de löste sig..

Ja har varit med om att man själv får skriva på baksidan "Postväxel överlåtes till" såg helt sunkigt ut men de funka.. skadat!

Tur att du fick ut dina pengar.. så du snart kan handla igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback