Deklarerar

Eller deklascherar som jag kallade det när jag var en liten parvel som ville göra samma saker som pappa :D.

image572

Med lite hjälp från min far samt en snabb koll på internet-inloggningen visade det sig att jag måste skicka in min deklaration med vanlig snigelpost.
Tänk vad bra det skulle vara om hela blanketten var elektronisk!
Nu måste jag ta mig till statoil och skaffa kuvert och frimärke.....nej jag kommer få mer motion ;)!


Fick svar om en crx nyss. Bra pris, men den är avställd, obesiktigad samt behöver nya bromsok bak då befintliga läcker nånstans. Sen står den i stockholm = den kan jag inte få hem utan bilsläp.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Bilsläp kostar ju faktiskt inte så mkt att hyra.. (tror jag).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback