Har nått att se fram emot

Vaddå undrar du...jo....i eftermiddag ska jag till maxi och storhandla. Det är bland det tråkigaste som finns. Fast det måste ju göras.

Bokat ett kamremsbyte på Honda nu iaf. Det skillde så lite i pris så då kan de likaväl få göra det. Nästa fredag blir det.
Jag ser det som en investering i min nya banräser :D. Nya (begagnade iofs) gula konidämpare med H&R-fjädrar kommer i slutet av veckan. Sen gäller det att hitta nån som har lust att hjälpa mig att byta dem.

Läste att det ska bli varmt framåt slutet av veckan! hoppas värmen håller i sig över långhelgen. Vore skönt att kunna sitta på balkongen och jäsa lite :D

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Speedshoping är roligare!

Då har du en lista på allt du ska köpa, sen gör du en karta över affären. sen springer du igenom fort utav bara helvete! o tar tiden förstås!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback