Hockeytankar

Ikväll är det hockey igen.
Tyvärr gick ju inte HV till final så jag står i ett litet dilemma.

1) Jag vill inte hålla på Modo eftersom de slog ut HV. Detta är bra hemma då Mia är LHC-supporter för tillfället.
2) Jag vill inte hålla på LHC eftersom de flesta på jobbet är LHC:are och dem vill man ju kunna tracka lite.

Detta leder till att jag håller på LHC i hemma och Modo på jobbet. Ska låta det gå så långt att jag håller på LHC på jobbet utan att berätta det för någon tror jag :D (busigt va?).

Mattias: Ha ha ja udda männiksor är roliga människor ;)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ska nog tipsa Filip och Fredrik om min kusin från landet.. som brukar ha 28 flugor på ryggen när han är på mantorp.. :)

Postat av: Mattias

Ska nog tipsa Filip och Fredrik om min kusin från landet.. som brukar ha 28 flugor på ryggen när han är på mantorp.. :)

2007-04-10 @ 14:13:44
URL: http://www.nitro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback