MX-3 kanske?

Funderingar finns och ändras hela tiden.
MX-3:an med 2,5L V6:an är inte tillbaka från reparation än och den känns lite för dyr för min plånbok. Den är säkret prisvärd, men frågan är om jag vill lägga den pengen.

Lutar mer åt en likadan 1,8L V6:a som tidigare fast med mindre mil och rostfri (om den nu är det).
Varför frågar du då....jo mx-3:an har man rätt bra koll på och jag gillar verkligen bilen (sen måste man ju ge kusin vitamin en chans att klå mig i superstage ;) ).

Har haft mina funderingar på en crx oxå, men inte hittat nått vettigt (de som verkar vettiga kostar multum) och jag vill ha nått under 30 papp.

Mattias: Självklart gick jag runt i den bruna :D

Kommentarer
Postat av: bob

men martin det är ju miata som gäller.....

2007-04-11 @ 20:54:28
Postat av: Mattias

HA HA ge mig en chans.. Bra anledning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback