Ny måndag - nya möjligheter

Då var det måndag igen.
En hel vecka jobb men sen blir det 4 dagars ledighet! skönt!

I eftermiddag ska jag kolla runt efter nån som kan byta drivknut (eller hjullager billigt) ska även kolla upp om jag kan få tag på en begagnad kylare till crx:en. n bra att ha sak känss det som :D.

Vi är ju kattvakter i helgen. 3 st har vi i lägenheten. det är riktigt mysigt. Morris är kelig på och slänger sig framför fötterna. ölkatten mythos är oxå väldigt kelig..dock pratar han en hel del titt som tätt :D

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Ska du va extra ledig till helgen eller är de helg eller nått?

Postat av: Martin

Mattias: Det är klämdag på måndag och sen är det första maj på tisdag :D (första maj aka hpc mantorpträff ju. lite sugen på att anmäla mig genom rejsa.nu)

2007-04-23 @ 09:52:43
URL: http://mzmracer.blogg.se/
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Just de, klämdagen kan jag glömma och 1 maj ska jag hjälpa david att flytta :(

2007-04-23 @ 12:58:13
URL: http://www.nitro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback