Plötslig sol

I 5 sekunder  var de strålande sol utanför fönstret! Wihaa....nu är våren påväg tillbaka!

Läste följande på SSIJ.nu innan: " Sedan blev det undanmanöversprov och Conny fick oss att köra ner nästan alla koner som instruktörerna hade satt upp. Jag tror att det var syftet. Att få oss lite konfunderade."

Blev lite ängslig för min nylackade stötfångare. Får tejpa dit kuddar helt enkelt....fast då kokar väl bilen.
Har du en trevlig bil för konbana och bankörning, hör av dig till mig ;)


Mattias: Flugmannen kommer jag heta! Borde starta en flugsekt för att krydd programmet lite mer. Typ dyrka spyflugor och säga saker som "En dag kommer spyflugorna regera och det är endast deras sektmedlemmar som kommer ha det bra".

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ha ha, så måste du ha på dig flugsolbrillor och ett par vingar på ryggen.. o gå runt och surra.. som han i femte elementet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback