Bilstereofunderingar

Ok jag måste ha en annan bilstereo i nya bilen. Den jag har funkar bra, men den tar inte MP3 och jag blir galen på att byta skiva stup i kvarten!

Nu till mitt dilemma...
Jag har tänkt att lägga max 1500:- på en bilstereom vad ska jag satsa på?
Följande alternativ har jag:
1) En stereo av känt märke (ex pioneer) som klarar mp3 på cd-skivor. kostar runt 1200-1500:-
2) En lågprisspelare som klarar mp3 på cd-skivor och även minneskort samt usb. Kostar kring 700-1000:-
3) En lågprisspelare som klarar mp3 på cd-skivor och även minneskort samt usb samt har stöd för bluetooth (så man kan använda stereon som handsfree). Kostar ca 1300:-
4) En lågprisspelare som klarar mp3 på cd och dvd. Kostar kring 1500:-

Vad ska man välja?

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Ser alltid roligare ut med ett känt märke i bilen.. sen är de lite mer drift säkra.
Men visst finns de budget märken som funkar bra..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback