Dagen gick fort

och inte har man bloggat nått speciellt heller.

Får dra en kort sammanfattning:

Kom ner till huskvarna på förmiddagen för att assistera lite CRX-skruvande. Har inte så mkt att göra på min egen så då är det kul att leka med nån annans :D.

Det skulle bytas bromsskivor fram, bromsbelägg fram, bromsslangar fram, dämpare och fjädrar fram, fjädrar bak, ratt samt att ett fjäderbenstag skulle monteras.
2 misslyckande blev det. Bromsskivorna satt som berget mer stjärnskruvar (!!!)....idiotkonstruktion! Bromsslangarna vågade vi inte heller lossa då en mutter satt ordentligt hårt.

Resten gick iaf. vägen :D



Mitt största bekymmer under dagen var att gylfen på mina brallor gått sönder totalt....fast det var ju luftigt och skönt :P

image1194

Tack för en trevlig dag och åter igen..tack för maten!

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Om det är någon som ska tacka så är det jag..
Kul de där med gylfen, så flugorna kunna komma och gå som de ville ;)

Postat av: Martin

Det var inget att tacka för, bara kul att pilla lite!
Ha ha ja självklart kunde de det...kittlar dödsskönt ;)

2007-08-15 @ 11:57:36
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback