Utmanad av Mr NiTRO.SE - 8 vanor

Blev utmanad av Mattias att lista 8 av mina vanor. Gör ett försök iaf:

1) Morgontrött. Det tar en rejäl stund innan jag kommer igång (kaffe måste drickas direkt när jag kommer till jobbet)

2) Blir alltid hungrig mellan 11.00-11.15 på arbetsdagar.

3) Ett par ggr varje år får jag för mig att motionera (springa en 2,5 km slinga i rydskogen). Dit tar jag alltid bilen!!

4) Jag slutar att andas titt som tätt när jag sover. Detta skrämmer ihjäl Mia titt som tätt.

5) Jag älskar att skaffa nya bilar och hatar att sälja de jag redan har.

6) Jag hatar datorer, ändå består mitt jobb i att sitta framför en dator och rita/utveckla produkter i CAD. Sen hamnar jag ofta vid datorn när jag kommer hem med (måste kolla blocket.se, rejsa.nu mm mm).

7) Jag tänker ofta tanken: "Jag måste ta och höra av mig till den och den personen", men lyckas alltid glömma bort det eller skjuta på det hela. En mycket dålig vana må jag säga!

8) Jag måste alltid kolla en extrra gång omjag låste bilen, eller dörren...ångesttanke...javisst ;)

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Se där ja.. de va rätt kul att läsa om folks vanor. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback