Det är tur att jag inte är säljare!

Mina 16" fälgar ligger ute på blocket. En har ringt men han försökte pruta ner halva priset så jag tackade nej.

Nu mailade nån snubbe från norrköping med. prutade nästan halva priset han.
Jag skrev att han fick dem för 4600:- men jag går inte en krona under det. Då får jag följande mail tillbaka:

"hej

det var inget märkes däck samt fälgarna var kantstötta...
det är som sagt 3000kr som jag kan erbjuda...snabb affär?"

hallå...fälgarna är inte kantstött någonstans! två ministenskott som man får leta efter för att hitta finns på en fälg. Däcken må vara budget, men de är i utmärkt skick och funkar super att åka med.

Tröttnade på killen och sa att jag är inte intresserad av en "sista-priset-kompis" ska du ha däcken ska jag ha 5000:- bara för att du är jobbig :D


Det jag nu har skrivit om är ett sätt som inte är rekomenderat om man vill sälja nått...men va f*n....jag lackar ur direkt på folk som storprutar.....för tillfället har jag råd att ha dem kvar så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback