Godmorgon!

Då var det åter morgon och jag sitter på kontoret med en kopp java. Snart har jag nog piggnat till så jag kan använda hjärnan till fullo!

här på jobbet är det lugnt och skönt nu ett tag :D (eller skönt iaf).

Jag är så grymt sugen på att montera stolarna i mx-3-:an nu så jag kunde knappt somna igår. låg och förskte minnas hur det ser ut kring stolarna och på vad jag kunde behöva för bultar och verktyg.
(finns ju inte alltför mkt löst hos farsan tyvärr så jag får nog ha med mig en del bultar, muttrar, distanser mm).

I helgen blir det troligtvis en roadtrip, wihoo!

En negativ incident har inträffat. mitt högra xeonljus börjar lysa lila. Dags att byta med andra ord = dyrt :(.
Ja ja det är smällar man får ta. Kör med det tills det slocknar, ser lite lattjo ut med ett lyse som lyser lilaaktigt :D. (kanske håller det i 500 mil till innan det är dags för service igen?)


Kommentarer
Postat av: Mattias

Ska ni neråt i helgen får ni stanna till vid huset..

2007-02-01 @ 10:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback