Interflora - miffoföretag?!!

I måndagskväll fick jag idén att beställa ett blommogram till min kära flickvän. Orderbekräftelsen kom i tisdags och pengar drogs från kontot. Leveransen var lovad någon gång under gårdagen.

Tror ni att det kommer några blommor? Icke.
Vid 08.30 idag ringde jag kundtjänst för att få en förklaring. Vill även ha pengar tillbaka, vilket inte skulle vara något problem enligt den trevliga damen i telefonen. Hon skull kolla upp det och återkomma snarast.
vid 13.57 hade ingen hört av sig så jag ringde igen och förklarade läget. Tjejen jag nu fick prata med skulle genast ta tag i saken och återkomma. Nu är kl 16.47. har inte hört ett ljud och deras kundtjänst är stängd.

Blir att ringa imorron igen, ska dock kasta iväg ett mail nu och se om de är snabbare på det!

Mia...du får fantisera om de blommor so mej kom fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback