Kall tisdag

Svinigt kallt nu på morgonen, halt var det oxå. men det gick att klippa 2 bilar på raken på bergsvägen!

Idag ska jag förhoppningsvis få mina lampor, kom dock på att jag kommer inte kunna montera dem innan helgen. Kan ju inte stå mörkret och plocka isär hela lampinsatsen. Halvskoj och köra 80-100 mil med bara ett halvljus. Det löser sig. Kan ju alltid köra på parkeringsljusen...de lyser ju bra ;)

Min långbenta kusin har, gett mig ett förslag på hur jag ska dra igång min hårdrockskarriär igen. Sammanfattat så ska jag  ge upp träning, käka fett och gå under namnet "Degen". Jag tror skarpt på detta. Jag vil dock ha Biffen som turnéledare!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Biffen och Degen.. haha! klockrent!

KOm ner till HVA så får du låna varmgarage..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback