Kvällstankar

Ikväll har jag:
* fått hjälp av mia att tillverka fredagsfika tills imorgon.
* tagit reda på vad för xenonlampa som sitter i min bil.
* läst i instruktionsboken att man inte får byta xenonlampa, parkeringslampa samt helljuslampa själv utan måste lämna in bilen till en VAG-verkstad. - konstaterar VAG att det är lampan som är trasig imorron ska jag byta själv iaf. HAHA!
* insett att imorgon får jag min beställda lack!
* diskat ett berg av disk.

Nu tänkte jag studsa i säng och fortsätta läsa "Blod svett & dårar".
Har på allvar börjat fundera på en tatuering igen!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du fuskar?!

Ska du i morgon på jobbet säga att de du som bakat?

Vad blev de för smaskigt då?

Eller håller du på att bli en mansgris?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback