Stopp

På vägen hem gjorde vi ett stopp i huskvaran där lite varor från Gekås bytte ägare.
Fick se NiTRO.SE:s (med familj) nya hus. Vi är båda lite lätt avundsjuka på att de har hus och garage, men säg inte det till honom...han blir så mallig då ;). Det där blir nog super när de är klara!

Efter besöket fortsatte vi hem. Blev varma mackor och en öl till fjollfestivalen. Nu är jag helt slut. funderar på att slagga tidigt en lördag...det var länge sen man gjorde det...usch jag börjar bli pensionär :(

Kommentarer
Postat av: Mattias

:D Tack för besöket, de va mkt trevligt.
Men nästa gång hoppas jag de blir ännu trevligare, när de finns möbler o något att äta... o dricka!

Maila över konto nr så ska jag eller ida Jodla över lite pengar för grisen och våtservetterna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback