Fredagsaction

Morgonen började super. jag kom upp tidigt och kände mig hyffsat pigg för en gång skull.
När dusch, juice, yoghurt, rakning, tandborstning och vax-i-hår-kletandet var klart var jag ute vid bilen 5 min tidigare än vanligt. Kommer till abiskorondellen och där möts man av blåljus och kö. Nån cyklist har blivit påkörd i rondellen och ambulans är på plats. funderar på hur jag ska komma runt det hela. kunde inte backa för jag hade bilar bakm mig. Som en räddare i nöden dyker farbro blå upp:

Jag hakar på honom ner till rondellen och möts av följande syn:

Kommer inte runt i rondellen utan måste svänga första höger och göra en u-sväng och sen trockla mig förbi ambulans och polisnissar som tar upp vittnesuppgifter.



Kommentarer
Postat av: Mattias

Stackars krake (som blivit på körd) kan inte va någon höjdar start på dagen precis.. Usch!

Rakar du dig varje morgon?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback