Igång

Igång

Då var man igång! handla handla haaaaandla!

Det gick hyffsat bra idag, tog 1h 15 minuter bara :(.

Fick lite trevliga telefonsamtal medans jag strosade runt och plockade bröd, hundbajspåsar, jordgubbar mm mm.

Telefonsamtal 1: Skum röst med brytning som ringer angående annonsen på kameran. Neeej tänkte jag...nu ringer en sån där som ska pruta 15 000:- och började genast känna mig sur!! visade sig dock att det var min kära kusin vitamin som ringde och pratade med en vante i munnen! Jag håller alla tummar att det blir en golf 1:a med bur till egna hem snart!!

Telefonsamtal 2: Killen som var intresserad av kameran som jag nämde tidigare i bloggen ringde igen. Han ville ha kameran och skulle åka från Örebro-, katerineholm-, västeråstrakten ikväll och vara här kring 22. tror han är rätt sugen på kameran. han prutade ett par hundralappar, men det var inget att snacka om så det är klart jag gick med på det!

oj värsta uppsatsen blev det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback