Impreza WRX

Hittade en annons på en billig impreza wrx innan ( http://www.blocket.se/vi/10354225.htm?ca=14_s), mailade killen och frågan om han ville byta. Fick ett svar där han undrade hur mkt jag lägger emellan. inget svarade jag jag begär ju 129 för min. Då fick killen ett mindre frispel. ha ha var jätteskoj. jag skulle sluta leva i min drömvärld alla rs kostade 30 papp mindre. skrev att de flesta är billigare än min, det finns ett par dyrare som gått längre mm. Skrev även att jag inte var tvungen att sälja min bil men om jag ska göra det är det priset jag vill ha, annars kan jag behålla den i 3 år till enligt planen. Frågade sen varför han inte kunde vara lite trevlig och för en vuxen konversation.

Då fick jag ett ännu mer ilsket mail där killen skriver "men blir så J..... trött
på folk som drömmer!!! som DU!!!! varför ska jag köpa din för 129?? när de
finns en lika dan på samma mil för 109!!!
kolla just i Grön Listan som bilhandlare har(om du vet va de är??) där står din i runt 75 tusen och min i 107 tusen......då kanske du fattar
att min bil är värd mer än din,eller!!!!
du kan kolla upp de om du tror att jag ljuger!!!???
så snälla sluta drömma!!!!"

konstigt att jag får 100 000:- för den osedd både på här i stan och i Nyköping.

Observera alla utropstecken :D.

Härligt att det inte går in att jag inte måste sälja bilen utan priset mellan 120-130 papp är det jag vill ha om jag ska göra mig av med den.

Martin har iaf roligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback