Lekar ute i snön

Nu när det kommit lite snö måste man passa på att leka av sig.
Säsongens första snöboll:


Kastade den jättelångt, ja det är sant. Inget jäkla tjejkast här inte!

Sen vart det en tur med RS:en. leta orörda hala vägar så man kan rycka i spaken mellan stolarna lite.
Svängde förbi universitetet och upptäckte att de har två jätteljussatta träd där.



Hittade några snötäckta vägar där jag kunde slita bort lite dubb :D. Efter denna ljuvliga känsla parkerade jag bilen hemma och konstaterade att snö är kul :D



Synd att den redan börjat smälta bort :/

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag vill med!
Snart går jag ut och limmar ihop bilen med karlssons klister :)

2007-01-11 @ 21:25:51
Postat av: Mattias

lika bra jag tar med lite frystejp.. de funkade alltid när man va liten!

2007-01-11 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback