Motionera

Då var det dags att börja motionera igen....

Drog på mig joggingskorna, laddade telefonen med musik, satte mig i RS:en och åkte upp till Rydsskogen.
Började springa:


Dagens uppgift var att ta sig runt 2,5 km:ers slingan (det var ju trots allt ca 6-7 veckor sen jag rörde på mig).
Efter 1 km kändes blodsmaken rejält i munnen...var nog en kombination av minusgrader (-0.5) och att jag inte sprungit på länge.

Det var fullt med nerblåsta träd ijämte och på spåret (de hade röjt bort så man kunde ta sig fram dock). efter ca 1,9 km så kom jag till ett parti där det låg massa grenar, självklart sätter jag ner foten nånstans så att en gren resersig från marken och träffar foten somär i luften. Pladask så faller jag som en fura. lackar ur och går de sista 5-600 metrarna till bilen :/.
17 min tog det iaf.

träd:


Efter vurpan var jag så här glad:

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ha ha.. Du skulle ju tagit en bild när du låg ner.
Jag blev faktiskt lite impad av dig nu, funderar på att ta tag i motionen själv. Fast jag lär ångrat mig redan i morgon.

2007-01-19 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback