Sportgrill

Tog tag i sportgrillen.
Fyllde i alla stenskott:



Kom ut till RS:en och plockade bort orginalgrillen. F*n...insåg att man inte kunde modda sportgrillen som jag ville.  Hade tänkt att ta det gallret som i orginalgrillen och montera det i den nya. Sket sig totalt :(

Monterade dit sportgrillen som den ser ut nu på prov. men gillar inte utseendet nått vidare:


Den får sitta på tills jag har tvättat bilen...för att se om jag kan vänja mig.

Nya idén för att modda är att köpa nytt galler på löpmeter. detta ska sedan bockas så attdet kommer fram mer i självagrillen. vill slippa det där "djupet " som finns i den!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Orginal utan emblem hade varit riktigt snyggt.. Kanske inte är så lätt att fixa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback