Terapi

Jag behöver nog gå i terapi eller nått. Jag fick ju mitt objektiv igår, men redan nu är jag sugen på att köpa nått nytt. Är nog shopoholic :/.

Har kollat på miator, supror (80-talare), evo 1:or (för dyrt iofs), rx-7:or (FC), sportstolar, crx:er, LCD-tv, beach buggys, GT-R:Er (för dyrt) och Impreza GT (för dyrt).

Egentligen borde man kanske skaffa en 2,5l V6:a till mx-3:an och slänga på extraktor och racekatt.
Nån slags hunger borde det ju stilla. tänk om man hade ett garage oxå..så man kunde pilla så mkt man ville utan några krav att bli klar (som man gör på parkeringen).

När vi ska köpa hus blir det att leta garage med tillhörande hus.

Kommentarer
Postat av: Danko

Grymt underhållande blogg. (har läst allt.)

2007-01-18 @ 22:43:08
Postat av: mattias

kom igen handla något då! ha ha..

2007-01-18 @ 23:35:47
Postat av: mattias

ha ha.. bygg nu om mx3an till renodlad banbil. bur, lättad, riktiga däck osv. de vore coolt.

2007-01-18 @ 23:43:16
Postat av: mattias

Skrev ovanstående comments från mobilen, trodde inte de fastnade,, Där av två!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback