Gå upp tidigt på semestern känns fel!

Men jag gjorde det ändå.
Jag ringde Engströms igår och påpekade att min ratt var väldigt sne efter packboxbytet förra måndagen. Funderade på om jag verkligen kunde vänta så länge på en framvagnsinställning som de sa. Jag fick prata med en trevlig mek som tyckte det var förfärligt att jag skulle vänta 4 veckor innan jag fick det fixat....speciellt när bilen kommer användas flitigt under semestern. Han fixade så jag kunde lämna in bilen i dag. De skulle de klämma in den lite snyggt på nån ledig tid :D. Nu är jag positivt överraskad av Engströms för en gångs skull :D

Idag blev det en lånecykel:
image1041

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vilken fin!

Postat av: Martin

Den är grym. Funderar på att montera låneskyltarna på min gamla cykel och lämnba in den istället :P

2007-07-24 @ 11:30:04
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback