Godmorgon

Trött, sov inte allt för mkt i natt.
Anledning: Vi har väl i stort sätt bestämt morris framtid, och det känns inge vidare roligt. När dagen kommer kommer jag känna mig riktigt rutten!

En annan sak jag kom att tänka på, det är konstigt att dödsfall ofta kommer i klungor. I fredags fick jag höra om ett ( en släkting) och igår fick jag höra om ett annat (en bekant). Otäckt sånt där!

Nu till nått helt annat! Tips på xbox-spel som inte är bilspel önskas. Typ "puzzel-spel" och plattformsspel.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag har ett jätte bra tips på kul spel..
Fahrenheit, har jag inte visat de?
Storyn är en film som spelas in, o sen i själva spelet så spelar du varannan scen som good guy och varannan badguy.. riktigt coolt.

Postat av: Mattias

Vad det gäller Liemannen så är det väldigt tråkigt.. tillängnar er en tanke.

2007-07-10 @ 11:46:59
URL: http://www.nitro.se
Postat av: Martin

Nä det har jag nog inte sett, tanken verkar ju riktigt bra! ska kollas upp :D

2007-07-10 @ 11:53:18
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback