Kvällspyssel

Fick beodring om att en hylla skulle rensas i förrådet så att Mia kunde ställa lite saker där.
Den beryktade hyllan:
image921

Började rota runt och flytta saker. Hittade en del saker som jag gärna säljer/skänker bort:
Kabelnodem, Opel orginalhjulsidor 15", hund/lastgaller, daminlines strl 38-39 typ, opel orginalbilstereo

Andra grejer jag/vi vill bli av med är Astra -G kombi baklyse (höger) med ett stenskott i, bakljus till mazda mx-3, Ultan sängben (8st),  4 st Munchen Hoben ölsejdlar (1 liters) samt ett chippat Playstation 1 med 2 handkontroller, 1 minneskort och ett gäng spel där 6 är orginal. Två par två-vägs högtalare har vi oxå liggandes (Kenod 8 ohms)!


Bud mottages i kommentarer!

Lite kartonger som går till pappersåtervinning:
image929

Mission completed, hyllan är tom!
image930

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ser ju nästan snuskigt välvårdat ut i erat föråd.. (ska ni hyra ut de till tyskar över sommaren? :)

2007-07-01 @ 22:18:12
Postat av: Martin

Japp jörgen och stefanie ska bo där :P

Postat av: Mattias

Va trevligt.. Sätt upp en älgskylt där inne så kommer de stormtrivas.
Navkapslarna och hundgallret kanske du kan kränga till min granne.. :) Fast då måste de nog va billigt.

2007-07-02 @ 09:10:05
URL: http://www.nitro.se
Postat av: Martin

Avhämtning får han dem för. alt så får han betala 50:- så får han dem när jag åker neråt nästa gång ;)
Älgskylt ska införskaffas :D

2007-07-02 @ 09:50:58
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback