Lördag

Uj vilken skum dag.
Vaknade en stund efter att Mia gått till jobbet. Fick i mig lite kaffe och frukost framför tv:n.
Sen ringde mor min och jag fick bege mig ner till smålandsskogarna och hämta morris. Tog med Mythos oxå.

Nu har vi nog tyvärr försökt med allt och jag vill inte riktigt tänka på vad vi kanske måste göra om ingen får någon snilleblixt och kan hjälpa oss.

Stämmningen är mao låg. Finns säkert de som inte förstår, men låt oss säga att våra katter är våra barn. De är lika mkt familjemedlemmar som jag och mia.


Nu till nått annat.....trodde jag fått mitt PS1 sålt. Ringde en snubbe som ville köpa det till sin dotter. Jag var självklart i småland när han ringde men sa att han kunde höra av sig framåt 17-tiden så fixar vi det. Men icke...han har inte hört av sig....surt...jag trodde jag skulle inkassera lite balubas!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Mådde han inte bra av att strosa runt på de småländska höglandet?

2007-07-07 @ 21:40:27
Postat av: Martin

Jo då, problemet är nät han är inomhus tyvärr....och det uppkom nu igen efter ett halvårs uppehåll.

Postat av: Mattias

Deprision eller vad?

2007-07-08 @ 00:40:08
Postat av: Martin

Finns ingen bra förklaring känns det som. han är harmonisk (som det verkar)...blir mer och mer tillgiven till mamma och pappa, ändå började han kissa på ställen han inte får göra det på. Ett mysterie!

2007-07-08 @ 09:57:27
URL: http://mzmracer.blogg.se/
Postat av: Mattias

Okaj, de va inte roligt att höra. Hoppas de går över!

2007-07-08 @ 11:07:34
Postat av: Martin

hoppas gör man alltid.

2007-07-08 @ 13:34:30
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback