Storhandlat på biltema

Handlade rejält med saker på biltema.
Nytt bromskolvsverktyg (bröt ju av det gamla förra gången jag bytte belägg på crx:en).

Två nya torkarblad till crx:en:
image1071

Inte en dag för tidigt!

4 nya torkarblad till RS:en.
image1072

Köpte nya boschtorkare i februari, i mars var det slut....konstigt att torkare för 400:- håller sämre än biltemas för 70:-. Idag slog jag på stort och tänkte testa biltemas "dyra" blad. 70:- st oj oj :D (köpte även ett par av de vanliga hederliga billiga att ha i reserv).

Köpte även 3 till artiklar, men dessa får förbli en hemlighet ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Jag gissar på Turbo till crxn och neon kit till RS´n..

Postat av: Martin

ha ha ja neon står högt på vill-ha-listan ;)

2007-07-29 @ 20:58:18
URL: http://mzmracer.blogg.se/
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

De var jag de jag misstänkte direkt när jag såg dina NKOTB shorts..

2007-07-29 @ 21:27:37
URL: http://www.nitro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback