Dagen summerad

Att gå upp 04.50 är ingen höjdare, men det gick enklare än jag trodde idag med!
Från början hade jag tänkt försöka köra nått avancerat pass då reglerna för det lugna passet var lite väl trista. Men efter att först ha kört det lugna passet och sen åkt med obert under det första avancerade passet så ändrade jag mig. lugna passar mig bättre då folk körde lite väl vilt för min smak under det avancerade.

Det har varit en varm och mycket rolig dag fylld med banåka och "banåka-med". Så jag är helnöjd!
Mycket trevligt folk.

En av dagens avåkningar stod jag för. Jag hade precis kört om en porsche 944 på rakan och han inte riktigt bromsa ner farten under bron. Bken släpte och när returen kom åkte bakvagnen ut i gräset. Nån sekund senare var hela bilen ute i gräset och kanade. Kom upp utan problem men hade visst tappat läppen längst ner på kofångaren...oops! Robert har dock en skön inställning: "åkte du av? och jag var inte med!!"

Bonusbilder:
Huskvarna i gryningen:


Framme och väntar på den grymt avancerade besiktningen (kollade så bromsljus och blinkers funkade!):


Åker med Robert:


Bilder från depån:



Bild från mitt lilla "missöde":


Så här glad blev Robert när vi fick hämta läppen jag råkat lämna kvar:


Montering:


Ett stort tack till Robert som lät mig dela på hans 318is! Passar även på att tacka alla andra som gjort dagen trevlig!

Off topic: Grymm "bonnabränna" jag har nu :(

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Monterade ni tillbaka läppen ute på banan?!

2007-06-06 @ 22:45:58
Postat av: Martin

Vi tryckte dit den på banan. silvertejpen kom på inne i depån. Det var inga ute på banan när vi hämtade den. Det var rödflagg efter en krock.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback