Nu vet jag vad som brann!

http://www.corren.se/archive/2007/6/7/j8gyiyd5pi6vir5.xml


Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Just de.. ida sa att jag skulle berätta de för dig så att du inte skulle va nyfiken.. men de glömde jag!

2007-06-07 @ 22:26:27
Postat av: Ida

Jag har med vart och letat efter branden ! Vi kom från ryd och såg det stora svarta molnet och fick för oss att hela ikea brann... blev att ta motorvägen mot stockholm i stället.. så var det ett jädra sopberg. INgen action !

2007-06-07 @ 22:47:24
Postat av: Martin

Nä det var dåligt med action. Såg röken när jag åkte hem från jobbet. hade precis börjat brinna då. Gissade på att det var från gärdstadverken, men ju närmare stan jag kom dessto mer osäker blev jag...funderade på om det var en gård. Men trött som man är åkte man hem och satte sig på balkongen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback