downtown

Strax innan kl 11 börjar vi traska ner mot stan. solen skiner, himlen är blå och jag har vårvästen på mig! Ah life is beautiful!


Först springer vi in på boomerang så mia kan byta färg på sin boomerangpiké hon fick av mina föräldrar i födelsedagspresent. Ny färg = röd.

Vi yrar runt lite för att leta bröllopspresent och födelesdagspresent, dock hittades inget denna gång.
Jag fick tag på en vårjacka iaf! :D



Tanken var att hitta några väggljusstakar till sovrummet på cervera. När vi kom dit var det utförsäljning då butiken ska upphöra. Vi hittade inga ljusstakar, dock riktigt snygga sänglampor som dock var för tok för dyra (800:- st) :(.

Lunchdags kändes det som efter ett tag. Väntapå att pipmackanicken ska blinkaoch pipa så vi får vår mat:


Äntligen, toast...smaskens:


Efter maten sprang vi in på jack & jones där jag köpte ett par byxor. Sen började vi traska hemmåt. Blå himmel var utbytt mot moln och solen var utbytt mot blåst. Dock är jag nöjd med min shopping.


När vi kom hem bytte jag om och åkte till OKQ8:s nya GDS-hallar (japp de jag inte gillar). Tvättade av bilen utan att använda högtryckstvätten på de nylackade detaljerna. Hann precis bli klar på 30 min...men fick torka bilen med sämmskinnet utanför (men det funkarju när det är plusgrader ute).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback