Fredag = Fun day

I eftermiddag ska jag åka "krösatåget"...hur bonningt låter inte det då?
Ska bli riktigt kul med hockey ikväll, synd att man inte ha chaufför bara, men jag kan ha kul utan alkohol ;).

Sitter och läser lite om en add-in till Solid Works som verkar lite vettig. Ska ta och anmäla mig till ett webseminarie om det....uj uj vad datorisk jag har blivit!

Ingen som har en Sony ericsson K700i jag kan få låna nån vecka?
Tänker lämna in min K800i på service nästa vecka. Standbytiden knappa 100 timmar (ska vara 350 timmar). Så illa har den varit sen jag köpte mobilen insåg jag. Illa!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Tänk på att du använt kameran rätt flitigt till din blogg.. de suger batteri allan!

Annars brukar de väl inte va garantier på batterier.. haha de rimmade! (fast de bara som jag fått för mig kanske?).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback