Funderingar så här i lunchtider

Det är mkt man är sugen på. Nya högtalare till bilen vore inte fint, en ny stereo behövs oxå då min sony börjar kaika ur....men det där får bli senare projekt (byta högtalare kräver säkert att hela klädseln rivs ner).

Min kära kusin vitamin hade visst gått med i SSIJ och jag har haft funderingar på det med, dock är det för att jag vill ta banlicens med dem. Har man otur nu så finns det inga platser kvar och då känns det lite onödigt att bli medlem där än (är ju trots allt redan medlem i 2 klubbar, dock är de inte sbf-anslutna så i det stora hela kanske det är en win-win-situation). Jag får fundera på det hela nu under dagen.

Mattias: Inga däck på G än. troligtvis blir det i helgen. Säljaren skulle höra av sig när han hade tid.
Den där utmaningen ska jag fundera på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Lägg inte en massa pengar på ljud o grejer nu..
Nu ska de ju fixas och trixas införsommarens kurvtagningar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback