Hockey

Nu kikar jag på hockey på kanal 9. Jobbigt värre att hv ligger under med 2 mål efter första perioden (ännu jobbigare att man inte får se matchen då de visar luleå-lhc).

Killen med mx-3:an med 2,0 l v6:an ringde nyss och undrade när jag ville kolla på bilen. Sa att jag hade mailat honom igårkväll efter jag kollat besiktningsprotokollen. (var rost i golv och balkar, läckande stötdämpare och dåliga bromsar bak). han sa att allt var fixat, men jag känner att nä det är inget för mig. HC-halten var väldigt nära 100 oxå plus att han skrev i mailet att motorn lät mysko på tomgång.

ska jag ha en ny mx-3:a får det bli en med 2,5 l v6:a. annars får jag bygga på min egen (eller sälja den och skaffa miata).  ja jag vet jag är en velande liten nisse!

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Sluta vela börja trolla! ;)
Själv har jag fått kika i Autodata (grymt program som är verkstadsmanual för typ alla bilar som finns).. Bra med sånna kontakter ;)
Kamrems byte nästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback