Lördag morgon

Hoppade upp ur sängen vid 07.30. Åt lite gröt (japp det var första gången på flera år). Hoppade in i mx-3:an och begav mig till jobbet.  Jag hade lite "jour" när ett par montörer skulle börja på en specialtruck jag har ritat.

Medans de monterade fixade jag till min sportstol och bytte olja + oljefilter på Mazdan. Grymt skönt att ha tillgång till massa verktyg, arbetsbänk, feting-domkrafter mm.



Vid11.30 var man klar och vi insåg att jag behövde inte ha nån "jour" då elen inte han bli färdigmonterad.
Så jag varpå jobbet utan att ens stämpla in...kändes skumt :D

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Gott med ny olja, jag fick min bytt i både i motor och lådan idag men missljuden är tyvärr kvar.

Lölle hade någon teori om vad det kunde bero på men jag har itne fått ta del av den än.. (nyfiken som fanken).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback