Lördag

Tog mig upp vid 9.20 och käkade frukost. När jag vid 10.45 gick nertill mazdan för att bege mig till huskvarna, där bromsvätska och sportstolar skulle in i bilen, var inte batteriet laddat trotsatt laddaren stått på hela natten

Fick hjälp av kusinen och hans svärfar att bytabromsvätska samt att montera nya sportstolarna. Blev bara en som monterades. Var en del kuckel och modifieringar som fick göras men sen vart det super!



Passade även på att testa en riktigt hightech träningsviberationsmaskin:


Måste passa på att än en gång tacka Mattias och "Lölle" (kommer inte ihåg hans riktiga namn nu...pinsamt!) för all hjälp. Mattias svärmor Siw som stillade törstoch hunger skall även ha ettstort tack!

När jag kom hem upptäckte jag att bilen läckte kylarvatten. mindre kul!


Får ta tag i det där imorgon känner jag!

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Fick du någon träningsverk i magen?
Surt de där med batteriet och kylarvätskan.. men efter som du säljer stolen så blir de ju troligvis inte så mkt extra utgifter o de ju skönt!

Lölle = Göran :)

Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Nils-Göran.. "lölle " ... ;)

2007-03-25 @ 21:41:58
URL: http://www.nitro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback