Måndag

Hittils idag har jag åstadkommit följande:

* Postat ett brev med en ansökan om uno-x/hydro-kort (men fick 200:- gratis att tanka för och smålänning som jag trots allt är så nappade jag).
* Kört ifrån Jonas s6:a till jobbet.
* Druckit en kopp java.
* Bytt skärm med kollgena Henrik (min flimmar till och från, så vi felsöker lite).
* Öppnat ett gäng ritningar i Solid.

Nu ska jag:
* generera massa skärfiler
* kolla upp en mastinfästning

Mattias: Bonusbilden är manlig :D. Döda fiskhuvuden borde alla ha på väggen!
De tre alternativen mia fick var: 1) Shoppa loss i sthlm, lager 157 eller dyl. 2) hotellnatt/nätter betalda på bilsemestern. 3) Middag på en av lkpgs restauranger.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vilket valde hon? (eller håller hon på att suga på den karamellen än?).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback