Onsdag eftermiddag

Efter jobbet vart det en tur till Skrotnisses skrot. Fick inte tag i någon "plastdistans". Dock fick jag tag på två bultar till passagerarstolen samt en ciggtändarmojjängflappidapp.



Svängde förbi mazda och frågade vad "platdistansen" skulle kosta. 380:- för lite plast!!
Ska beställa den imorgon tror jag.

Efter lite matlagning (lasange) bytte jag äntligen till sommardäck.


Gjorde ett sista försök med silikonen.
"plastdistansen" ser dock jättehel ut...fattar inte var det läcker:


Mittsilkonkletande funkade inte idag heller :(


Nu glor jag på "tack gode gud" med mia och angelica.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ser ju kalas ut.. Känner du dig lite tuffare nu när du rullar runt? Blev de en liten ego boost?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback