Söndagen i korthet

Skön sovmorgon, sen kikadevi lite på vasaloppet.
Inspekterade min systers clio som fått en otrevligt lång repa på förarsidan. Nån idiot somtyckteh han/hon var smart troligtvis.

Efter lunch och lite kaffe packade vi in turbo i transporten och begav oss till Linköping. Stannade till i mantorp på city gross. när vi traskade runt där inne blev jaggenomsvett och lite småyr, tänkte att det beror nog på att det är så tråkigt att handla som jag känner mig febrig. När vi kom hem kollade jag upp det hela och till min stora förvåning har jag feber. 38,3 kokade grader. Ingen höjdare alls, bara att hoppas att man blir frisk tills imorgon bitti!


Ska iaf krypa ner i sängen nu och försöka sova!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Varför använda sig utan feber termomenter?
Man blir ju fan inte friskare.. jag drar alltid slutsatsen att jag har feber om jag känner mig febrig.. Jag blir ju inte friskare om termomtern inte visar något.

eller är jag knäpp?

2007-03-04 @ 23:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback