Tisdag

-1,5 grader och sol. Dimman kom dock vid roxen men var inte lika tät idag.

Fick inte in några bidler i förra inlägget, kanske tar dem när jag kommer hem.

Igårkväll när jag skulle hämta extrasängen till angelica, passade jag även på att mäta orginalstolen till mx-3:an. Visade sig att underredets båda sidor har en nivåskillnad på 25 mm. Nu har jag kapat till två 25 mm distanser av hydraulikrör här. Hoppas dessa ska funka.

Ikväll ska jag testa att lossa ena bulten (där jag tror det läcker) och trycka i lite högtemperaturbeständig silikonpackning på tub.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Surt att de inte hjälpte med nytt lock..

Postat av: Mattias

Jag är lite nojjig över att jag kommer för högt upp med stolen när jag ska ha hjälm på mig.

2007-03-27 @ 10:27:42
URL: http://www.nitro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback