Torsdag

På agendan idag:

* Ska troligtvis fota en abekogul ståstaplare.
* Ska leta present till min kära flickvän. (japp ångest ångest då jag är värdelös på att komma på saker!)
* Baka ska jag göra alldeles själv ikväll (jag har fredagsfika imorron)
* leta billig försäkring till mx-3:an

Betalade medlemsavgiften för ssij igår, bara att hoppas att man får plats på banlicenskursen nu! *håller tummarna*

Mattias: Ja fotouppdrag på jobbet är bra, det sura är att vi har inga bra ställen att fota på :/

Kommentarer
Postat av: Mattias

Köp in en sån där rulla med bakgrundspapp.. som ni hänger upp.. drar ut på golvet så att du slipper en skarp kant i bakgrunden.. tror inte de kostar så mkt.. så blir de grymt snyggt. (kanske lite svårt att få igenom) men de blir fina produktbilder.

Postat av: Mattias

Lite ljussättning på de med ett par strålkastare från 2-3 olika håll.. Sen är du ju studiofotograf :)

2007-03-08 @ 07:45:18
URL: http://www.nitro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback