Nissar i småland!

Inget svar under gårdagskvällen från nissen med extraktorgrenröret. Intalade mig själv att det blir nog inget.

Idag ringer det kl 10.20.
Nissen: - Hej jag är på väg till verkstaden för att demonterara nu. Var är du?
Martin: - Jag är hemma, har juingen adress till dig och inget telefonnummer så jag hade ingen lust att åka ca 20 mil på känn.
N: -Nä det är klart.
M: - Men jag kan åka om en timmer. Vart ska vi träffas, har du en adress?
N: - Vi kan träffas i Gislaved, garaget jag har ligger utanför, men vi kan mötas upp när du kommer dit.
M: - Fint! då ringer jag när jag närmar mig Gislaved.
N: - Gör så! Hej!
M: - Hejdå.

Kl. 11.05 får jag ett sms: " Jag har problem dom är inte hemma men jag ska fixa allt ändå vet bara inte när. Verkstaden är stängd. Fan men det ordnar sig nog."

Svarar att han får höra av sig om han kommer in i verkstaden. det är ingen mening för mig att åka 20 mil och han inte har plockat loss det.

Så nu är det bara att vänta igen. Känns väl som det inte blir nått! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback