Ny måndag, idag med regn

Aha-upplevelse 1: Oj vad dåliga boschs vindrutetrokare är. helt kass efter 2,5 månader! Får bli biltema ifortsätningen. de håller ju lika länge, men kostar inget jämfört med bochs.

Aha-upplevelse 2: Servostyrning och orginalsportstol är mkt er bekvämt än skalstol och ingen servostyrning. (fast det visste jag ju redan egentligen)

Igår slockande jag strax efter kl 22. Var riktigt jättetrött efter all bilåka, "frisk" luft och korvätande. Idag är piggare än jag trodde!

Mattias bil väger 900 kg utan förare. Han har då baksäte i och nästan full tank. Min väger 920 utan baksäte och med strax under en halv tank. Det känns ingen vidare! Måste lätta!! Kvällens projekt bli att leta efter tunga föremål i bilen!

Nu ska jag jobba!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Sa jag inte att jag hade 30 kg helium i baksätet? :P

Postat av: Martin

Jag hade valium i min...kanske var därför jag var så trött :P

2007-05-14 @ 10:01:18
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback