Provmonterar

image720

Sitter fint!

Upptäckte att jag hade kört med M/S-däck i uråsa!
image721

Lite kul att man kan spöa bilar med r-däck då ;) hihi!

Så här vart det med alla fyra på:
image722

I eftermiddag har jag varit rätt apatisk. Suttit vid datorn och glott. Lyssnat på nya W.A.S.P-skivan (ett tips att skaffa den, den är grym!)

Imorron ska jag visst iväg och slå lite golfbollar. dags att ta upp den karriären och se om man kan få fingrarna ur och ta den det gröna kortet (mia var för övrigt ett poäng ifrån att få officiellt handikapp i onsdags. snart har hon det tror jag!!).

Förbereder mig nu lite mentalt inför matlagningen om en stund. Kycklingfilé med fetaost och örtpotatismos står på menyn. Ikväll ska jag dricka virre när jag fixar maten...det var länge sen sist!

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Vad är de med dig och M/S däck?!
(Blev riktigt snygg med de nya fälgarna).
Jag ser mina chanser sakta börja flyga iväg över grantopparna längs emmabodsa flygfält..

Postat av: Martin

Det fula är att det bara är ett däck som är M/S däck (det satt bak när vi körde på Uråsa).
Ska du flyga...jag ska hålla mig på asfalten jag :P

2007-05-20 @ 13:15:03
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback