Pyssel

Regnet upphörde så jag tog min Bachosats och traskade ner till parkeringen.
Skruva, slita, rycka och vips hade man ena sidan i handen: image706

Efter lite mer jobb var den mesta plasten ur:


Största anledningen till att plasten åkte ur var för att jag vill se var vattnet kommer in när det regnar mkt.
Rensade dräneringsslangarna på båda sidorna....hoppas det räcker.
Kommer sätta tillbaka plasten om ett tag när jag vet att det inte läcker in mer vatten.

Tog en tur mot OKQ8:
image710

Verkar vara vilda diskutioner.

Dags att tvätta CRX:en för första gången:
image711

Den blev ren och fin...även dammsugd invändigt.

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Var all den plasten i ett stycke?

Postat av: Martin

Nä 3 stora delar plockar man bort.

2007-05-18 @ 12:52:26
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback